niedziela, 27 stycznia 2013

Nominacja :)

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (nie można jednak nominować osoby, która nominowała ciebie) oraz zadajesz im 11 pytań. Ja zostałam nominowana przez Volleyball in my life i Fly bird is free.

Pytania do mnie: 
1. Dlaczego prowadzisz bloga ?
Jakoś tak wyszło, że zaczęłam pisać opowiadanie i postanowiłam je upublicznić dlatego założyłam bloga.
2. Jakiej muzyki słuchasz ? 
Nie jestem zamknięta na żaden gatunek muzyki. Chociaż od jakiegoś roku dość często słucham reggae, a oprócz tego to słucham wszystkiego co wpadnie mi  w ucho. 
3. Ulubiony sport ? 
Siatkówka i ręczna. Lubię też oglądać skoki narciarskie i biegi :)
4. Ulubiony film ? 
Bez wątpienia LOL z Miley Cyrus i Trzy metry nad niebem. A oprócz tego to jeszcze kopciuszek roztańczona historia, Ramona i Beezus, Juno, The Last Song, Ona to on, Saga Zmierzch, 17 again, Och życie, Step up, John Tucker musi odejść, Bratz, Dziewczyny z drużyny, Elita, Spadaj, Britannic, Wredne dziewczyny, Persi Jackson i bogowie olimpu, Monte Carlo, I że cię nie opuszczę, Street dance, PS Kocham cię, Łatwa dziewczyna, Całe szczęście, Prawo ciążenia, Idealny facet, Historia kopciuszka, Keith, Szansa na sukces, Randa z gwiazdą, Wymarzony luzer, Jestem numerem 4, Kopciuszek w rytmie miłości, Zbuntowana księżniczka, Remember me, Liceum Avalon, 27 sukienek, Wyznania małoletniej gwiazdy, Plan B, 
5. Realistka, optymistka czy pesymistka ? 
Optymista. Szklanka do połowy pełna :D
6. Skąd czerpiesz pomysły ? 
Z głowy, aż czasem sama się boję swoich pomysłów bo niektóre są bardzo dziwne :D
7. Ulubiony cytat ? 
Umiesz liczyć? Licz na siebie
8. Co robisz kiedy masz kiepski dzień ?
Czytam opowiadania i słucham dołujących piosenek
9. Twoim autorytetem jest ? 
Sama nie wiem :D
10. Za 10 lat będę ?
Będę dorosła. Nie wiem co będę robić, mam zamiar iść na jakieś studia na Politechnikę, a co potem to tego nie wie nikt.
11. Największe marzenie ? 
Znaleźć miłość swojego życia. 
12. Pierwsze co Ci przyszło gdy przeczytałaś " Piotrek Nowakowski " ?
Bardzo dobry polski siatkarz. Cichy :D
13. Ulubiona książka ?
Dean Koontz nieznajomi
14. Ulubiona potrawa ? 
Pizza serowa 
15. Co daje Tobie motywację w pisaniu bloga ? 
Pochlebne komentarze, dlatego lubię jak są :)
16. Najlepszy sposób na zły humor, chandrę ? 
Słodycze :D
17. Ulubiony sportowiec ? 
Michał Winiarski, Justyna Kowalczyk
18. Najlepszy / Najciekawszy  moment z życia  ? 
Nie mam pojęcia :D 
19. Skąd jesteś ? ( woj. )
Łódzkie

Pytania do was: 
1. Jaki był powód założenia bloga ? 
2. Ulubiona dyscyplina sportowa ? 
3. Ulubiony film ? 
4. Ulubiona książka ? 
5. Ulubiona potrawa ? 
6. Co daje Tobie motywację w pisaniu bloga ? 
7. Skąd czerpiesz pomysły ? 
8. Ulubiony sportowiec ? 
9. Ulubiony cytat ? 
10. Największe marzenie ? 
11. Skąd jesteś ? ( woj. ) 
12. Jakiej muzyki słuchasz ?


Nominuję: 

Zachęcam do zabawy ;)


2 komentarze:

  1. Łał! Dziękuję za nominację <3. Odpowiem pod kolejną notką :).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Award :)
    po więcej szczegółów zapraszam do siebie:
    http://moja-mala-milosc.blogspot.com/2013/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń